- Kategorie
- Výrobci
Servisní podmínky
Název: Cables and Simms, spol. s.r.o.
Sídlo: Peroutkova 1778/55 , 150 00 Praha 5
IČ: 62576739, DIČ: CZ62576739
Zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 32704
Telefon: +420 257 310 290, +420 257 314 107
Fax: +420 257 312 118
Email: info@cables.cz , sales@cables.cz
Kontaktní adresa: Peroutkova 1778/55 , 150 00 Praha 5
Provozovna: Peroutkova 1778/55 , 150 00 Praha 5
Provozní doba: Po-Pá 9:00 - 17:00 hod,
1. Obecné
1.1 Servisní
podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o dílo (dále jen smlouvy) mezi
objednatelem (dále zákazník) a zhotovitelem, uzavřenou ve smyslu
Občanského zákoníku a zákonu o obchodních korporacích České Republiky.
1.2 Smlouva
je uzavřena písemně, formou elektronické objednávky opravy nebo již samotným
zasláním zařízení k opravě. V případě písemného uzavření smlouvy je podepsán
zákazníkem i zhotovitelem doklad o příjmu zařízení do opravy (dokument označený
“Smlouva o provedení opravy”). V případě, že je zařízení předáno osobně
objednatelem zhotoviteli k provedení servisního zásahu/opravě, platí, že
zákazník plně a bez výhrad akceptuje tyto Servisní podmínky.
1.3
Předmětem smlouvy je oprava zařízení dle požadavku zákazníka (dále zakázka).
1.4 Zákazník
souhlasí s tím, že jeho osobní údaje budou zpracovány v informačním systému
firmy ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a použity pro marketingové účely
společnosti.
1.5
Zhotovitel provádí pouze pozáruční servis zařízení. Zákazník
předáním zařízení do opravy dává zhotoviteli souhlas s porušením
záručních plomb výrobce či prodejce. Zhotovitel zajišťuje / zprostředkovává
také záruční servis Apple zařízení / prodané jiným subjektem zákazníkovi / za fixní manipulační
poplatek 800,- bez DPH.
1.6. V
případě, že je zařízení předáno osobně zákazníkem zhotoviteli
k provedení servisního zásahu/opravě, platí, že zákazník plně a bez
výhrad akceptuje tyto Servisní podmínky.
1.7 Zhotovitel
si vyhrazuje právo nepřijmout do opravy zařízení, které
nelze z povahy závady opravit, nebo zákazník vyžaduje termín
opravy, který není možné splnit.
1.8 Při
zaslání zařízení k opravě přepravní společností, zákazník plně a
bez výhrad akceptuje tyto servisní podmínky.
1.9 Zákazník
má právo vyžádat si zdarma 1 výtisk servisních podmínek, platných ke dni
uzavření Smlouvy, případně jsou k dispozici 24 hodin denně na webové
stránce.
1.9.1
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České
republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené
obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem
o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný
subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem o obchodních
korporacích (č. 90/2012 Sb.).
1.9.2
Dostane-li se některý článek Smlouvy nebo Servisních podmínek zhotovitele
vlivem novelizací právních předpisů, anebo přijetím nových právních předpisů do
rozporu s právním řádem České republiky, pak je platnost příslušného
článku ovlivněna aktuálním zněním právního předpisu a v rozsahu
neplatnosti příslušného ustanovení má přednost znění aktuálního právního
předpisu před Smlouvou a Servisními podmínkami. Zneplatnění části smlouvy dle tohoto
bodu nemá vliv na platnost zbývajících bodů Smlouvy a Servisních podmínek.
2. Doba
opravy
2.1
Zhotovitel nabízí zákazníkům 2 možnosti přijetí zakázek do opravy. Jsou
označovány jako “Standart” a “Express”
2.1.1 “Standart
” zakázka je oprava řádně přijatá, při které zhotovitel garantuje zákazníkovi
dobu opravy obvykle 3-7 pracovních dnů po dni uzavření smlouvy. Do této doby se
nezapočítává přeprava opraveného zařízení k zákazníkovi, doba po kterou se čeká
na dodání náhradních dílů nutných k opravě zařízení ani doba
po kterou se čeká na vyjádření nebo interakci zákazníka například ke schválení
částky za opravu. Cena za 1 hodinu servisních prací je
v tomto režimu 800 Kč bez DPH.
2.1.2 “Express”
zakázka je oprava řádně přijatá, při které zhotovitel garantuje zákazníkovi
dobu opravy ještě do 24 hodin v pracovní dny, kdy zákazník donesl na
provozovnu zařízení a zároveň, je-li to technicky proveditelné. Do této doby se
nezapočítává přeprava opraveného zařízení k zákazníkovi, doba po kterou se čeká
na dodání náhradních dílů nutných k opravě zařízení ani doba
po kterou se čeká na vyjádření nebo interakci zákazníka například ke schválení
částky za opravu. Tento program je účtován příplatkem +25% (
nejméně však 500 Kč bez DPH ) k ceně jedné servisní hodiny 800 Kč + DPH
.
2.2 Při
neočekávaném prodloužení doby opravy, jako je doba dodání náhradních dílů či
součástek nebo opravě poškození, které nebylo
zjevné při příjmu do opravy je o tomto prodloužení informován zhotovitelem
pouze u zakázek přijatých dle bodu 2.1.1 Servisních podmínek. U zakázek
přijatých dle bodu 2.1.2 je o tomto prodloužení informován pouze na vyžádání
telefonicky, e-mailem či osobně.
3. Cena za opravu
3.1 Cenu za
opravu je ve většině případů možné stanovit až po provedení diagnostiky závady
měřením nebo po částečné či kompletní opravě. Nelze se domáhat odhadu ceny za
opravu před provedením těchto úkonů. Po zjištění přesné ceny je zákazník
informován o ceně za opravu a stále má možnost zrušit zakázku dle bodu 9.3 a 3.8.2
Servisních podmínek. U některých oprav zařízení, zejména u zakázek s výměnou
dílů je možné cenu stanovit předem dle bodu 3.2. Servisních podmínek.
3.2 Součástí
smlouvy je Zákazníkem akceptovaná maximální cena zakázky dále jen “MCZ”.
Není-li možné dopředu v okamžiku uzavření Smlouvy MCZ stanovit, má se zato, že
MCZ je stanovena v minimální výši 800,- bez DPH v případě mobilních
zařízení (veškeré značky telefonů, tabletů, mp3
přehrávačů). V případě počítačů a jiných iDevices
(iMac, všechny generace MacBook,
Time Capsule, bezdrátová
myš Apple) je pak tato MCZ stanovená na 1 200,- bez DPH. Požadavek zákazníka na
přijetí věci k opravě bez stanovení předběžné ceny je neoprávněný, jelikož je v
rozporu s § 636 odst. 1 občanského zákoníku.
3.3 Zákazník
je povinen zaplatit zhotoviteli za provedený servisní zásah vyúčtovanou částku,
nepřesáhne-li naposledy sjednanou MCZ o více než 10%, a to bez povinnosti
zhotovitele dále účtovanou konečnou cenu se zákazníkem konzultovat.
3.4
Zhotovitel si vyhrazuje právo v průběhu realizace zakázky sjednanou
minimální limitní cenu i vícekrát změnit, dojde-li v procesu
diagnostiky a realizace zakázky ke zjištění dříve neznámých skutečností, které
mají vliv na cenu zakázky. Vždy si však zhotovitel vyžádá ústně nebo písemně
souhlas se změnou minimální limitní ceny na straně objednatele.
3.5
Zhotovitel se zavazuje ZDARMA předložit objednateli ke schválení limitní cenu
zakázky, vycházející z výsledků odborné diagnostiky objednatelem sdělených
závad zařízení. Není však povinností zhotovitele sdělit objednateli ZDARMA
společně s cenovou nabídkou také výčet prací a materiálu, který povede
k opravě zařízení.
3.6
Odmítne-li zákazník zaplatit cenu účtovanou dle smlouvy a Servisních podmínek,
bude toto jednání považováno za porušení smlouvy na straně zákazníka.
Nedojde-li k jiné dohodě zhotovitele se zákazníkem, je zhotovitel oprávněn
podle § 175 a násl. občanského zákoníku využít zadržovací (retenční) právo a
věc zákazníkovi až do zaplacení ceny nevydat. Je-li zákazník v prodlení se zaplacením
ceny servisních služeb, je povinen zaplatit zhotoviteli rovněž zákonné úroky z
prodlení za dobu, po kterou prodlení objednatele trvá.
3.7 Jestliže
bude objednatel ještě před odsouhlasením ceny zakázky požadovat po zhotoviteli
sdělení výčtu prací a materiálu, který povede k opravě zařízení, pak se
jedná o požadavek na dodání produktu „diagnostika zařízení“, zhotovitelem
poskytovaného za úplatu. Cena produktu „diagnostika zařízení“ je u zařízení
iPhone 600,– bez DPH .Cena pro zařízení Macbook
je 800 Kč + DPH. U zařízení Apple Display,diskové
pole,případně požadavku na záchranu dat a diagnostiky zařízení zasažené
kapalinou je cena od 1 200 Kč bez DPH. Tato cena bude objednateli, který
si produkt vyžádal, účtována pouze v případě následného odmítnutí realizace
zakázky, jelikož diagnostika příčin závady a zhotovení cenové nabídky je
výsledkem časově i odborně náročné práce technika a dalších pracovníků
zhotovitele. Jestliže si objednatel vyžádá sdělení výčtu prací a materiálu i po
ukončení zakázky, je tento úkon rovněž zpoplatněn částkou 600,–
bez DPH.
3.8 Před
dokončením opravy zařízení může objednatel od smlouvy odstoupit (tj. objednávku
zrušit) v těchto případech
3.8.1 Když
zhotovitel sdělí objednateli písemně nebo ústně svůj záměr zvýšit cenu opravy
či údržby a objednatel s touto cenou nesouhlasí. V takovém případě je
však objednatel povinen uhradit zhotoviteli již provedenou práci a vzniklé
náklady podle původně dohodnuté ceny, bez ohledu na to, zda měl objednatel
z částečného provedení opravy prospěch (došlo-li tedy například
k částečnému odstranění vady apod.). Tímto ujednáním není dotčena platnost
čl. 2.3 těchto podmínek.
3.8.2 Až do
dokončení opravy či údržby může objednatel od smlouvy odstoupit (zrušit
objednávku) i bez jakéhokoli důvodu, avšak v takovém případě je
povinen objednatel zaplatit zhotoviteli částku, která připadá na již vykonané
práce a objednaný či dodaný materiál. Zároveň má zhotovitel právo na
objednateli požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů souvisejících
s odstoupením od smlouvy (doprava materiálu od objednatele, odstupné
subdodavatelům apod.)
3.9 Zákazník
je povinen dodat zařízení k opravě odheslované
anebo hesla před opravou sdělit. V případě, že bude v rámci
diagnostiky anebo testování zařízení servisem nutné překonat neznámé heslo,
bude zákazníkovi naúčtována tato práce dle platného ceníku nad rámec
schváleného rozpočtu opravy.
4. Další ustanovení
4.1
Zhotovitel neručí za data na opravovaném zařízení. Doporučujeme zálohovat data
před předáním zařízení do opravy. Na reklamace z důvodu ztráty dat nebude brán
zřetel.
4.2
Zhotovitel neručí za skryté vady, které se projeví až při opravě.
4.3
Zhotovitel služby neodpovídá za závady zboží nezpůsobené diagnostickým a
servisním zásahem, ať již jde o vady vzniklé běžným opotřebením nebo dřívějším
užíváním věci, jejím balením a dopravou k zhotoviteli služeb atp. Na takové
vady zhotovitel služby zákazníka upozorňuje tehdy, mají li vliv na zvolený
způsob opravy, její cenu a funkčnost výrobku po provedené opravě nebo vliv na
sdělení pokynu zákazníka k opravě.
4.4 Zákazník
je povinen ve vlastním zájmu překontrolovat plnou funkčnost a stav zařízení při
převzetí na provozovně společnosti. Na pozdější reklamace závad, jež přímo
nesouvisí s provedenou prací, nebude nahlíženo jako na záruční.
4.5 V
případě, že zákazník obdrží zařízení po opravě přepravní společností (smluvním
partnerem zhotovitele), dále přepravce, je povinen ve vlastním zájmu
překontrolovat plnou funkčnost a stav zařízení po převzetí od přepravce do 24
hodin a při případných neshodách neprodleně kontaktovat zhotovitele nejpozději
následující pracovní den po převzetí.
4.6
Zhotovitel odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu
závady při příjmu zařízení do opravy. Zákazník je povinen si překontrolovat
znění obsažené ve smlouvě.
5. Záruka
5.1 Servis
poskytuje na opravu provedenou Zhotovitelem na zařízení Zákazníka, které bylo
Zhotoviteli Zákazníkem předáno za účelem provedení takové úpravy na základě
Smlouvy o provedení opravy, záruku v délce 3 měsíců, která počíná běžet od
okamžiku převzetí opraveného zařízení Zákazníkem na základě předávacího
protokolu podepsaného Zákazníkem a Zhotovitelem, to však za podmínek dle níže
uvedených odstavců tohoto článku.
5.2
Zhotovitel odpovídá za funkčnost zařízení po servisním zásahu pouze
v rozsahu sjednaném v Smlouvě o provedení opravy, nebo v rozsahu
odpovídajícím běžným výstupním testům zařízení. Zákazník je proto povinen si
překontrolovat plnou funkčnost zařízení bezprostředně po jeho převzetí od
Zhotovitele, nejpozději však do 24 hodin po převzetí od Zhotovitele. Na
pozdější reklamace závad zařízení, jež nesouvisely s provedenou opravou,
bude nahlíženo jako na nezáruční.
5.3
Zhotovitel neodpovídá za skryté vady zařízení, na něž nebyl Zákazníkem
prokazatelně upozorněn, za případná zhoršení již existujících vad zařízení,
které existovaly před uzavřením Smlouvy o provedení opravy (zejména, nikoliv
však výlučně, za praskliny, poruchy funkčnosti zařízení, které se nepodaří
opravit apod.), za závady vzniklé opotřebením během nutných servisních
prací, a/nebo za závady, k nimž dochází samovolně během provozu zařízení bez
vnějších příčin.
5.4
V případě, že zařízení bylo ve větší než přípustné míře vystaveno
tekutinám či oxidaci, Zhotovitel upozorňuje, že jím provedená dílčí oprava
nemusí zajistit následnou funkčnost zařízení jako celku, což bere Zákazník
uzavřením Smlouvy o provedení opravy na vědomí.
5.5
Zhotovitel dále neodpovídá za jakékoli problémy a/nebo vady vzniklé v důsledku
vzájemné nekompatibility mezi hardwarovými komponenty zařízení, mezi
instalovaným hardwarem a softwarem ani mezi softwarovými produkty
nainstalovanými v zařízení.
5.6 Na
kapacitu vyměněné baterie je záruka 6 měsíců. Baterie jsou spotřební zboží s
omezenou životností. Tato doba počíná běžet od okamžiku převzetí opraveného
zařízení Zákazníkem na základě předávacího protokolu podepsaného Zákazníkem a
Zhotovitelem. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím
obvyklým užíváním. Není proto možné například reklamovat baterii po několikaměsíčním
užívání proto, že má nižší než původní kapacitu.
6. Záruční opravy servisu
6.1
Zhotovitel je ze zákona povinen vyřídit požadavek na záruční reklamaci do
30 dní od přijetí zařízení k záruční opravě.
6.2
Vyřízením reklamace se rozumí odstranění reklamované závady anebo vrácení peněz
za předchozí provedený servisní zásah, případně uskutečnění jiného řešení dle
dohody s objednatelem – např. přiměřené snížení ceny opravy
nebo úpravy
6.3
Požadavky na záruční opravy nebudou uznány jako oprávněné v těchto
případech
6.3.1
Nebude-li požadavek na záruční opravu uznán zhotovitelem jako oprávněný, nebude
na servisní případ pohlíženo jako na záruční.
6.3.2 Je-li
porušena pečetní plomba na reklamovaném zařízení.
6.3.3
Neprojeví-li se reklamovaná závada během vstupních testů a nebude-li ani
zákazník schopen závadu viditelně před zhotovitelem demonstrovat.
6.3.4 Je-li
příčinou závady nedodržení pokynů v uživatelské příručce k zařízení
nebo pokynů, které zhotovitel uvedl v protokolu o provedeném
servisním zásahu.
6.3.5 Je-li
příčinou závady znečištění zařízení nebo zanedbání periodické údržby.
6.3.6
Bylo-li zařízení použito ve spojení s takovým přídavným zařízením,
spotřebním materiálem, příslušenstvím nebo takovým způsobem, který je
v rozporu s pokyny jeho výrobce nebo pokyny zhotovitele.
6.3.7
Došlo-li k prodlení delšímu než 7 dní od výskytu závady a její
reklamace (fyzického doručení zařízení k reklamaci ke zhotoviteli)
u reklamací závad, kde používání zařízení bez ohledu na závadu může mít
vliv na zhoršení reklamované závady anebo může způsobit jiné škody na zařízení.
6.3.8
Nesouvisí-li příčina reklamované závady přímo s prací provedenou na
zařízení v rámci reklamovaného servisního zásahu, a to dle textu provedené
práce a výkazu účtovaných položek na výdejovém servisním protokolu.
6.3.9
Z důvodů dalších vyplývajících z platného znění těchto servisních
podmínek zhotovitele.
6.4 Pokud
zákazník využije společnost Cables And Simms, s.r.o. jako zprostředkovatele
záruční opravy zařízení Apple, které bylo zakoupeno na českém trhu jako nové, a
tudíž s dvou roční zárukou a zároveň zákazník vyžaduje provést opravu
záručně, potom společnost Cables And Simms s.r.o. zprostředkuje takovou to
opravu na žádost zákazníka a je oprávněna si naúčtovat manipulační poplatek
800,- bez DPH za zprostředkování a zajištění záruční opravy zařízení
nakoupeného u třetí strany.
7. Oprava kapalinou zasažených
zařízení
7.1 Pokud je
opravováno zařízení zasažené kapalinou je označováno jako vytopené, polité či
zoxidované. Zařízení může být takto označeno i v průběhu opravy, pokud není
zasažení kapalinou zřejmé při příjmu do opravy. Při takto dodatečném označení
zakázky je zákazník informován před započetím opravy. Na práci při opravě
zařízení zasaženém kapalinou je poskytována záruka dle bodu 5.1 Servisních
podmínek, ovšem zákazník si je vědom, že tato oprava není rovnocenná opravě,
která je doporučená autorizovaným servisem, tzn. výměnou zasaženého dílu.
Zákazník si je také vědom, že bez použití velmi nákladných metod zjištění
rozsahu poškození, není možné zaručit plnou funkčnost součástí, které nebyly
opravovány.
8. Omezení ručení zhotovitele za
zařízení dodaná zákazníkem k provedení servisního zásahu
8.1
Zhotovitel z principu nemůže ručit a neručí za data uložená na datových
médiích a zařízeních zákazníka a tato data je oprávněn v průběhu
servisního zásahu smazat nebo pozměnit. Na požadavek zákazníka k zachování
dat ve svěřených zařízeních je tedy pohlíženo jako na neoprávněný a nebude na
něj zhotovitelem brán zřetel – zmíněný požadavek se považuje za neplatný
i v případě, kdy je ve Smlouvě o provedení opravy výslovně uveden.
Zákazník by tedy měl data před předáním zařízení k servisnímu zásahu
i v běžném provozu průběžně zálohovat. Pokud tuto možnost sám nemá,
může zálohu dat na vyžádání zajistit zhotovitel na náklady zákazníka.
8.2
Zhotovitel ručí za funkčnost zařízení po servisním zásahu v rozsahu
sjednaném v objednávce zakázky nebo v rozsahu odpovídajícím běžným
výstupním testů zařízení prováděných dle vnitřních směrnic zhotovitele. Všechny
závady nevyhovující těmto kritériím v případě pozdější reklamace budou
považovány za mimozáruční záležitost.
8.3
Nepodaří-li se zhotoviteli provést objednaný servisní zásah/opravu
z důvodů technických nebo finančních, nebo odstoupí-li zákazník od
Smlouvy, bude zařízení uvedeno do původního stavu jen je-li to technicky možné
a zaplatí-li zákazník náklady na práci s tímto spojenou dle sazebníku
zásahů zhotovitele.
8.4
Zhotovitel je oprávněn provést na zařízení technické úkony, které jsou nutné ke
zjištění finanční náročnosti celkové opravy / servisního zásahu, bez nároku
zákazníka na bezplatné uvedení zařízení do původního stavu, nedojde-li
z technických či finančních důvodů k dokončení zakázky.
8.5
Zhotovitel odpovídá za škodu na zařízení svěřené mu objednatelem k provedení
servisního zásahu, a to od okamžiku jeho fyzického převzetí. V případě
ztráty svěřeného zařízení nebo poškození svěřeného zařízení z jiných
důvodů než jsou vyjmenovány v Servisních podmínkách, nahradí objednateli
škodu na zařízení do výše skutečné hodnoty zařízení odpovídající typu zařízení,
jeho stáří a druhu poškození, s nímž bylo prokazatelně fyzicky předáno
zhotoviteli k opravě. Jestliže nedojde ke shodě zhotovitele a objednatele
ve výši náhrady škody, pak může objednatel požádat zhotovitele, aby na společné
náklady (každý uhradí ½ skutečných nákladů) nechal výši škody stanovit
certifikovaným soudním znalcem v oboru výpočetní techniky. Takto stanovená
výše škody bude oběma stranami považována za konečnou a nezpochybnitelnou.
Zhotovitel má právo vyžádat si předem zálohu na zaplacení nákladů znalce.
Zhotovitel neodpovídá za škodu na zařízení, která vznikla v době od
předání zařízení třetí osobě přepravě do jeho fyzického předání zhotoviteli.
Okamžik přechodu odpovědnosti za škodu na věci je tak fyzické předání zařízení
k provedení servisního zásahu zhotoviteli objednatelem, nebo třetí osobou.
8.6
Objednatel bere na vědomí, že zhotovitel neodpovídá a neručí za jakékoli
náklady, které vyvstanou objednateli v souvislosti s opravou
zařízení, tj. například ušlý zisk, náklady na telefonní poplatky, internetové
připojení, dopravné apod.
8.7 Pro
případ sporů ve věci závad nebo poškození zařízení předaných zhotoviteli
k provedení servisního zásahu je v zájmu objednatele zdokumentovat
nezpochybnitelným způsobem stav zařízení, a to před jeho předáním třetí osobě
k přepravě nebo zhotoviteli, např. nafocením poškozených míst, viditelného
mechanického opotřebení dílů apod. Zhotovitel nenese zodpovědnost za taková
opotřebení nebo mechanická poškození objednatelem předaných zařízení, která
není objednatel schopen prokazatelně deklarovat jako vzniklá
u zhotovitele. Za prokazatelnou dokumentaci stavu zařízení před opravou se
nepovažuje jednostranné prohlášení objednatele ve Smlouvě o stavu
předávaného zařízení – zhotovitel provádí veškeré servisní zásahy na
zařízeních použitých a slovně nelze stupeň opotřebení jednoznačně a
nezpochybnitelně popsat.
9. Vadné díly a jejich výměna
9.1
Zhotovitel se v rámci opravy zařízení zavazuje ekologicky zlikvidovat
vyměněné vadné díly na vlastní náklady, nepožaduje-li objednatel ve Smlouvě
vrácení vadných dílů po provedené opravě.
9.2
Zhotovitel si vyhrazuje v případech, kdy je možnost sehnání servisních
dílů omezená anebo nerentabilní, právo v servisních zakázkách nahradit
originální vadné díly odpovídajícími ekvivalentními náhradními díly a
součástkami, které zajistí u opravovaného zařízení požadované funkce
stejně kvalitně jako díl originální.
9.3
Objednatel bere na vědomí, že u některých druhů oprav zařízení dochází při
demontáži, diagnostice nebo výměně vadných součástek k nevratnému
mechanickému, tepelnému, elektrickému nebo chemickému poškození těchto
součástek a v těchto případech není technicky možné uvést zařízení do
stavu přesně odpovídajícího stavu před servisním zásahem, pakliže nedojde
k úspěšnému dokončení opravy z technických, ekonomických nebo jiných
objektivních nebo subjektivních důvodů.
9.4
Objednatel bere na vědomí, že u zařízení opravovaných v „Apple exchange systému“ (vadný blok se u dodavatele mění
celý za nový nebo repasovaný blok se zárukou), není možné požadovat vrácení
vadného bloku po opravě zařízení, jelikož vadný díl se výměnou stal majetkem
subdodavatele zhotovitele, který v exchange systému poskytl za takto
vyměněný díl výhodnější cenu než je cena běžného objednání
dílu u výrobce. Jestliže by zákazník v takovém případě na vrácení
vadného dílu trval, vyhrazuje si zhotovitel odstoupit od nabídky opravy za
odsouhlasených cenových podmínek.
10. Doprava zařízení k opravě
10.1
Objednatel je povinen seznámit se před odesláním zařízení v případě
využití Služby s přepravními podmínkami příslušné třetí osoby, zvláště co
se týká hmotnosti a způsobu balení zásilek, a tyto podmínky dodržet.
10.2
Zhotovitel neručí za způsob zabalení zasílané techniky objednatelem a za případné
škody vzniklé na zásilce v důsledku přepravy, jelikož nemá možnost způsob
balení zásilky ovlivnit.
11.
Reklamace
11.1
Zákazník má právo reklamovat opravu u zhotovitele po dobu záruky dle bodu 5.
Servisních podmínek. Doba pro vyřízení reklamace je dle §19 odst. 3 zákona o
ochraně spotřebitele stanovena na 30 dnů ode dne uplatnění reklamace nebo může
být dohodnuta se zákazníkem doba delší.
12. Postup
reklamace zařízení poškozeného při přepravě zákazníkovi
12.1
Zjistí-li zákazník poškození zařízení po jeho zpětném dodání třetí osobou, je
pro uznání reklamace a nároku na náhradu škody bezpodmínečně nutné nahlásit
reklamaci balíku do druhého pracovního dne od doručení balíku na telefonním
čísle 257 314 107 zároveň
poslat e-mailem hlášení škody na adresu info@cables.cz. Ve zprávě uvede číslo
balíku, číslo zakázky, podrobný slovní popis poškození balíku a jeho obsahu.
12.2 Má-li
zákazník možnost škodu nafotit, doporučujeme poslat e-mailem i tyto
podklady pro uplatnění reklamace škody.
12.3
Dojde-li k prodlení od doručení balíku po nahlášení škody delšímu než je
1 pracovní den, zaniká nárok příjemce balíku na uznání reklamace a
náhradu škody.
12.4
S balíkem a jeho obsahem nesmí příjemce manipulovat do té doby, dokud
neobdrží pokyny pracovníka zhotovitele, jak má dále s reklamací
postupovat. V žádném případě nesmí příjemce odeslat poškozený balík ihned
zpět odesílateli bez toho, že by dodržel výše předepsaný postup.
12.5
V případě pochybností o zavinění škody na straně přepravní služby
musí zákazník umožnit vyšetření škody reklamačním pracovníkem přepravní služby
na místě, kde byla škoda příjemcem balíku zjištěná.
13.
Vyzvednutí zakázky
13.1
V případě, že si zákazník nevyzvedne věc svěřenou zhotoviteli
k opravě do 6-ti měsíců od zaslání výzvy k jejímu vyzvednutí, provede
zhotovitel fyzickou likvidaci zařízení bez nároku zákazníka na náhradu škody.
Zhotovitel si rovněž vyhrazuje právo takto nevyzvednutou věc prodat či jinak
využít za účelem kompenzace zákazníkem neuhrazených nákladů vynaložených
v souvislosti s opravou zařízení. Je-li zhotoviteli známa adresa
objednatele a jde-li o věc větší hodnoty (podle nařízení vlády č. 258/1995
Sb. je věcí větší hodnoty věc přesahující hodnotu 3000 Kč), je zhotovitel
povinen o zamýšleném prodeji nebo likvidaci věci objednatele předem
vyrozumět a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu dva týdny
k vyzvednutí věci.
13.2 Podle §
656 občanského zákoníku je objednatel povinen vyzvednout si věc nejpozději
do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy oprava nebo úprava měla být provedena,
a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od doručení vyrozumění
o jejím provedení. Neučiní-li tak, je povinen zaplatit poplatek za
uskladnění, který činí 50,–Kč vč. DPH /den.
13.3
V době, po kterou je objednatel v prodlení s převzetím
servisované věci, přechází na objednatele nebezpečí ztráty, zničení, poškození
a nahodilé zkázy věci (§ 520 a § 522 občanského zákoníku).
14.
Speciální servisní podmínky platné pro servis (opravy, úpravy, upgrade,
přestavby) PC / Mac sestav
14.1 Pro
servis PC / Mac sestav platí výše uvedené servisní podmínky, které jsou
doplněny následujícími body
14.2
Opravou, úpravou, upgrade PC/Mac sestavy se rozumí výměna vadných nebo
zákazníkem určených komponentů za dobré nebo dodání komponentů nových, které
prošly samostatně bez problémů hardwarovými testy, nebo oprava poškozených
komponentů stávajících.
14.3
Zhotovitel ručí za hardwarovou funkčnost jednotlivých fakturovaných dílů, které
byly v PC sestavě vyměněny nebo do ní dodány na základě nabídky
zhotovitele odsouhlašené zákazníkem.
14.4 Zhotovitel
není zodpovědný a neručí za jakékoli problémy, zaviněné vzájemnou
nekompatibilitou mezi hardwarovými komponenty, mezi instalovaným hardwarem a
softwarem ani mezi softwarovými produkty.
14.5
Zhotovitel není rovněž zodpovědný za funkčnost jakéhokoli software včetně
operačních systémů provozovaných objednatelem na servisované PC / Mac sestavě.
14.6
V případě požadavku zákazníka na záruční opravu námi servisované PC /Mac sestavy,
je-li uplatněna v záruční lhůtě, platí následující podmínky
14.7
V souladu s výše uvedeným omezením záruk bude při jakémkoli požadavku
objednatele na záruční servisní zásah provedena pouze úplná hardwarová kontrola
a testy funkčnosti jednotlivých hardwarových komponent fakturovaných při
reklamované opravě. Testy budou provedeny na referenčním testovacím zařízení
zhotovitele.
14.8
Zjistí-li zhotovitel na základě těchto testů, že jednotlivé komponenty vykazují
problémy, bude požadavek na záruční opravu uznán jako oprávněný.
14.9
V opačném případě zhotovitel reklamaci neuzná jako oprávněnou a objednatel
zaplatí za práci spojenou s provedením testů za produkt „diagnostika
zařízení“ . Cena produktu „diagnostika zařízení“ je 600,–
až 1 200,– bez DPH podle náročnosti diagnostiky potřebné pro posouzení
reklamace. Tato cena bude objednateli, který si produkt vyžádal, účtována
i v případě následného odmítnutí realizace zakázky zhotovitelem,
jelikož diagnostika příčin závady a zhotovení cenové nabídky je výsledkem
časově i odborně náročné práce technika a dalších pracovníků zhotovitele.
14.10
Složitější opravy jsou zasílány na detašované pracoviště, kde jsou podrobeny
složitějším a náročnějším diagnostickým testům. S tím je spojené delší
časové období na diagnostiku zařízení, které může být v některých
případech až 2 měsíce. Toto delší časové období je rovněž ovlivněno čekáním na
náhradní díl, který je nutný pro vykonání diagnostického zásahu. O procesu
převozu na detašované pracoviště nemá servis povinnost aktivně informovat
zákazníka. Zákazník je vždy seznámen o variantách opravy (výměna za nový
komponent anebo složitější a časově náročnější oprava, která může být až o 70% méně nákladná oproti nákladům na nový komponent do
zařízení)
14.11
Zákazník byl obeznámen a souhlasí s tím, že v případě komponentního
servisního zásahu v záruční době / nebo záruční době prodloužené ev. servisními
nebo pojišťovacmi programy jako je např. Apple Care /
přístroj ztrácí záruku od výrobce. Dále není možné při pozáruční opravě na
přístroj držet záruku voděodolnosti ani prachuvzdornosti
(IP67,IP68 apod..).
14.12 U
specifických oprav, u zařízení , v nich jsou hardwarově
spárované komponenty pro některé bezpečnostní fukce
typu faceID, touch ID , T2
čip apod. nebo byl přístroj, jenž taková zařízení obsahuje je obsahuje vystaven
mechanickým vlivům a poškozením v jejich blízkosti , byly ve styku s kapalinou
a/ nebo mají jiné skryté vady způsobené
vnějším prostředím, mechanickým poškozením nebo po jiném servisním zásahu; za nefunkčnost
touch ID, face ID; T2 neručíme , dále pak : za jakákoliv data v zařízeních
chráněných těmito technologiemi / tj bez uživatelsky vyjímatelné
storage / neručíme.
15.
Závěrečná ustanovení
15.1 Doklad
o příjmu zařízení / Doklad Přijetí do servisu / je nutné pečlivě uschovat, slouží jako
doklad, bez kterého nemusí být zařízení vydáno z opravy a nebo může být požadováno
aditivní ověření .
Tyto
servisní podmínky nahrazují verzi SP z 24.5.2017
.
V Praze
1.1.2020 ,
verze 2.3A.